zondag 25 november 2012

Sneeuwvlokjes hanger

Gisteren heb ik deze sneeuwvlokjes hanger gemaakt. Deze ga ik proberen te verkopen op de kerstmarkten waar we straks met onze 'Tamitha-spulletjes' staan. De vlokjes moeten nog even in de stijfsel, zodat ze niet meer omkrullen. Ik had gelezen dat dat ook met suikerwater kan. Maar ik ben toch een beetje bang dat dat gaat plakken als het nat wordt. Dus ik ga het eerst maar eens met stijfsel proberen.


Ik heb mijn blog een beetje aangepast. Er is nu een zoekvakje en de berichten zijn gelabeld. Ik hoop dat de oudere berichten nu wat makkelijker terug te vinden zijn.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, stijlvolle hanger! Ik ga zelf binnenkort verstevigen met suikerwater eens proberen. Laatst was ik in een woonwinkel waar schattige gehaakte mandjes verkocht werden, die ook met suikerwater verstevigd waren. Als het op een droge plek staat, moet dat wel kunnen volgens mij. Vroeger deden ze het ook zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie hanger!
    Ik heb ze vorig jaar gemaakt met houtlijm, dat is minder kwetsbaar voor water, stijfsel kun je er weer uit wassen, kijk maar eens hier http://mwlbyangelique.blogspot.nl/2011/11/kleine-tutorial.html

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.