donderdag 24 november 2011

Give Away gewonnen!!!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Ik heb de Give Away van Minimoek (http://minimoek.blogspot.com) gewonnen! Ik ben helemaal blij! Minimoek had zo'n leuke Give Away en kreeg daarop heel veel reacties, dus ik had al helemaal niet meer verwacht dat ik zou winnen. Maar dankzij Minimoek's kat =) ben ik toch nog uitgekozen als winnares!! Vandaag kwam het pakketje binnen. Uiteraard heb ik even wat foto's gemaakt van alles wat er in zat:

Alle pakjes in het doosje
Allereerst een mooie kaart
Dankjewel Linda, ik zal er zeker plezier van hebben!!! =)
Alle cadeautjes bij elkaar, wat zijn het er veel!
Alles uitgepakt   
En wat zat er nou allemaal precies in:
Drie bolletjes Catania katoen, knoopjes, borduurgaren, lintjes, lapjes vilt, Libelle Borduren en het boekje Superlieve Figuurtjes Zelf Haken. Daarnaast ook nog een hele schattige pinguïn ami en lekkere koekjes en thee. Ik ben er echt heeeeel blij mee! Dankjewel Linda!! Vooral het boekje vind ik erg leuk, een mooi vervolg op het boekje dat ik al had. En hier staan ook weer zulke leuke patroontjes in! En met het katoen ben ik ook heel blij, en met het vilt, en met de lintjes... Ja, met alles eigenlijk! =) BEDANKT!

Gisteren kreeg ik ook weer twee knuffeltjes toegestuurd voor de Dominicaanse Republiek. Twee schattige kleine pinguïntjes. Dankjewel Britta! Deze twee hoppen ook mijn koffer in!

Pinguïntjes voor de Dominicaanse Republiek

7 opmerkingen:

  1. Heeeeeeeeeeerlijk zo'n pakket te mogen ontvangen. En wat ben je verwend joh!!!!!

    Heel veel plezier ermee!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat jij gewonnen hebt. Zit net je blog te lezen (Minimoek is mijn zus vandaar ;) )en vindt dat je hem verdiend hoor!! Leuk je actie voor die kindjes. Helaas ben ik niet zo goed in haken/breien, Ben meer van de taarten maar ja, om die nu ik je koffer mee te nemen hahaha. Een paar zakjes ballonnen in je koffer doen het ook altijd goed (en nemen ook weinig ruimte in ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met dit leuke verwenpakket. Daar wordt je toch helemaal vrolijk van! Geniet er lekker van.

    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met het winnen van de give away! Het is een leuk pakketje, daar ga je veel plezier van hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankjulliewel!! =) Ik ben er nog steeds enorm blij mee!!

    @Ellen: Nee, een taart meenemen, dat moet maar niet, haha! Ballonnen zijn inderdaad wel een goede tip. Ik neem ook wat van die boksballonnen mee, die vallen ook altijd wel in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou,ja,ik heb een heleboel blogjes van je gemist,je stond plotseling niet meer in mijn lijst.En nogmaals hartstikke leuk dat je er zo blij mee bent en ik zie dat zelfs mijn zusje(van de taarten)heeft gereageerd.Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, er gaat wel vaker iets mis met die lijst... Ik mis ook steeds van alles. Nogmaals hartstikke bedankt voor je leuke Give Away! =)

    BeantwoordenVerwijderen


Ik vind het leuk om van jullie te horen! Je kunt via dit formulier een bericht achterlaten. | I'd love to hear from you! You can use this form to leave a message.